torstai 24. maaliskuuta 2011

Uusia

Sen lisäksi että minulla on uusi kampaus, minulla on myös päivitetyt nettisivut!

Herrasväki on hyvä ja käy tutustumaan klikkamalla oikeanpuoleisen sivupalkin Rantakoski Designs logoa. Uutuudet on hyvin esillä kaupassa ja lisäksi minulla on nyt Press-blog jonne saan selkeästi lehtijutut esille.

Olen päivityksestä extrailoinen koska opin viimeinkin itse päivittämään sivuni. Nyt pystyn vaihtelemaan sinne uusia asioita useammin kuin ennen. Tuntuu hyvältä olla taas yhdessä uudessa asiassa omatoiminen. Vielä kun saan ostoskorillisen nettikaupan perustettua niin avot (millonkahan siihen olisi aikaa...).

Sitten kampauksesta. Erityisen tärkeää nämä kampausasiat... Menin aivan uudelle kampaajalle nimeltä Jana. Hän ottaa vastaan Freda 29. Peilissä. Olen ylen kiitollinen universumille (Kristianille) että löysin sinne. Alusta alkaen oli selvää että nyt olen hyvissä käsissä, Janalla oli hyvät, varmat ja perustellut mielipiteet sekä ilmeinen ammattitaito. Nyt minulla on ihana uudistunut kampaus, väri ja olo. Ongelmakohdat ovat kadonneet ja opin jopa käyttämään suoristusrautaa. Kolme tuntia hurahti huomaamatta, yleensä nimittäin aika tuntuu pitkälle ja tuskastun. Nyt olo oli kodikas ja hyvä koko ajan. 10 pistettä Janalle, suosittelen!

Lisäksi minulla on neitseellisen uusi työpöytä. Vaihdoin vanhan kaksi vuotta käytössä olleen painopinnan uusiksi. Vanhasta tuli taidetta (siitä myöhemmin). Nyt pöytä loistaa valkoisuuttaan ja kutsuu sotkemaan. Jotenkin ihana hetki aina. Tarkkasilmäisimmät huomaavat alla olevasta kuvasta myös että samalla jatkoin pöytää 1,5m x 1,5m palalla joka on korkeammalla kuin entinen pöytä. Nyt minulla on korkeus myös hitaampitempoiseen seisomatyöhön, eipä tarvitse kumarrella ja kipeyttää selkää.

Uudesta pöydästä innostuneena väsäsin itselleni vanhasta painopöydästä Mood Boardin (kuvassa oikealla nojaamassa hyllyyn). Sinne kiinnitän muistilappuja ja ideoita, inspiroivia kuvia ja ajatuksia, hajanaisia aatoksia tulevista kuoseista ja maalauksista. Seinä on tuottanut iloa ja innostusta. Mukavaa nähdä päivän mittaan innostavia asioita ja hauskaa tulevaa. Minulla on tunne että minun pitää kohta laajentaa suurempaan koska koko ajan löydän lisää asioita jotka haluaisin esille. Olen jopa joutunut jo karsimaan etteivät asiat huku toisiinsa.

Niin ja vielä yhden uutuuden esittelen. Ostin Marimekosta (ohitan Marimekon tehtaanmyymälän päivittäin työmatkallani) kivan ulkoilutakin nimeltä Ulappa, mustana. Siitäkin olen iloinen. Kevätkin (kai) tulee ja suloiset kävelyilmat.



Pöydän päällä näette ensi silmäyksen kevään uusiin Glamourin pyyhevärityksiin. Ensi viikolla niistä enemmän. Voi uutta uutta uutta! Kevät ja lisääntyvä valo tämän tekee. Ah.

.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

oli kiva lukea juttusi kun olit niin monesta asiasta innoissasi.Pirteys tarttuu!

Anna kirjoitti...

Kiva jos tarttuu :) Jotenkin intous oli niin tervetullutta kaiken maailmalta kantautuvan kurjuuden lomassa.