sunnuntai 18. huhtikuuta 2010

Hauskoja blogeja

Kevätkiireeni jatkuu vielä kiivaana, itseasiassa hommajono on pituudellaan yllättänyt ja stressiä tuntuu hieman repivän. Vaikka yrittäjälle kiire on siunaus kuitenkin. Tällä hetkellä työstän tuotteita erääseen aivan mahtavaan uuteen sisustusliikkeeseen joka avataan piakkoin Helsingissä, omaan mallistoa eräääseen toiseen helsinkiläiseen sisustusliikkeeseen, sekä kahteen suurempaan Plaza-lehden kuvaukseen (kaikista näistä lisää myöhemmin kuvien kera). Lisäksi yksittäisiä kivoja tilauksia. Eipä haittaa kiirehtiä näin kivoilla töillä.

Oikeasti kiireisyys sopii minulle koska olen jokotai-ihminen. Jos minulla ei ole kiire, menen laiskotteluvaihteelle ja kaikenlainen pieni työnteko tuntuu olevan oi niin kovin raskasta, muu kiva houkuttelee kovalla äänellä. Sitten työt kasaantuvat kunnes on se kiire ja saan itseni viritettyä työvaihteelle, silloin teen pitkiä työntäyteisiä päiviä mielelläni. Vaikeinta on siirtymävaihe jolloin sätkii kahden maailman välissä.

Minun on jo pitkään pitänyt esitellä muutama uusi blogi joita seuraan aamukahvin kanssa. Nyt otan itseäni niskasta ja laitan vinkit teidänkin iloksi:

Ihanaisen ystäväni blogi Muna, Minä ja Poikanen, Seikkailuja Salomaalta tarjoaa hellyttäviä ja ihastuttavia kuvia eläintäyteisestä arjesta.

Ulkomailta kolme uutta hauskaa (rakastan ulkosuomalaisten blogeja, koska pääsen heidän mukanaan matkailemaan) Ruostevilla e Laricio Italiasta, sekä Japanista Haikuluotain, molemmat blogeja joiden kuvia ja juttuja odotan innolla. Ameriikan maalta hauska Saipua, joka esittelee kukka- ja saippuakauppiaan työtä ja arkea. Kirjoittajan isä on suomalainen, siitä kaupan nimi "Saipua" (yksi P-kirjain tiputettiin koska tuplakonsonantit eivät oikein istu New Jerseyläisten kieleen).

Toivotavasti nautitte näistä kuten minä olen nauttinut.

3 kommenttia:

Ruostevilla kirjoitti...

Grazie! Oma blogisi oli eka johon jäin koukkuun, se on täynnä uutta ja yllättävää mielenkiintoista tarinaa :)

Anna kirjoitti...

Kiitos sinulle :) Sinun blogissasi olikin ihana ajatus tänään, koetin taas kommentoida erilaisin keinoin, joskohan jokin tuli perille saakka?

Ruostevilla kirjoitti...

Voi itku - ei ne tule, mutta kiitos kovasta yrittamisesta :) Onkohan kyse jostain viiruksen torjuntaohjelmasta, joka blokkaa ne?